Youthsays? Macam Pernah Dengar. Tapi, Apa Tu?

April 04, 2010

Mesti sejak akhir-akhir ni kau banyak dengar perkataan Youthsays ni kan? Tapi macam malas je nak ambil tahu.. Rugi taw.. Nak tahu apa Youthsays? Aku bagi dalam bentuk kartun ek..

Apa itu Youthsays?






Dah dapat faham dah sikit-sikit? Dulu Youthsays ada survey sahaja. Bila kita dah buat survey ni, kita akan dibayar. Tapi, bukan senang nak dapat survey ni. Bergantung pada maklumat yang kita akan masukkan nanti. Ada orang dah setahun join tapi tak pernah-pernah dapat survey. So, sekarang, dah ada pembaharuan. Kita support kempen yang dibuat dan dapat 20sen.


Macam mana nak support kempen Youthsays?


klik bagi nampak

Ok. Ni muka depan web Youthsays. Once kau dah sign up, kau akan nampak perkatan advertising kat atas tu. Yang aku dah bulatkan tu. Nanti dia akan keluar senarai campaign yang dijalankan. Tapi kempen ni terbahagi kepada dua jenis iaitu Commercial dan Community. Commercial type ni la bila kita support dapat 20sen. Community pulak kita akan dapat dalam bentuk point.


 Cara bayaran?

Kita hanya akan boleh cashout duit bilamana dah cukup RM50. Agak lambat jugak tu sebab survey susah nak dapat. Tapi kalau rajin promote commercial campaigns and ada orang lain yang kau ajak support jugak, dapat lah naik sikit duit tu. Kalau kau ada ajak kawan kau join, kau akan dapat 5% dari apa yang kawan kau dapat. Orait tak?


Campaign Commercial yang sedang dijalankan?

Buat masa ni ada 4 commercial campaigns. Satu campaign tamat hari esok. Ni adalah 4 kempen tersebut. Selain tu, kempen2 ni bertindak sebagai pertandingan. Kalau ahli nak join pon boleh. Hadiah memang lumayan tahap gaban!

FREE internet calls!


Ni lah kempen yang tamat esok.
Hadiah?Tiket BEP live in london
+ Tokio Hotel live in Malaysia!

Hantar video kau masak megi je..
Boleh menang RM30k!!


Nak modal untuk bisnes?
Masuk contest dan menang RM50k!

Menarik kan? Banyak lagi yang boleh buat dengan kempen ni. Kalau kau nak promote kempen pon boleh. Tapi, ada caranya. Nak tahu? Nanti aku buat part 2 lak ek. Tu pon kalau kau nak la. Ni aku bagitahu yang basic je. Bila dah sign up nanti, kau jugak boleh promote kempen kat facebook dan twitter. Nanti bila kawan2 kau berminat dan support jugak kau dapat 20sen.

Dah puas dah citer. Letih dah ni. So, nak mintak tolong 1 je dengan kau. Yang tak berminat, boleh tak tolong klik ke-empat2 link kat atas (klik kat gambar ek) dan support kempen2 ni? Nanti kau klik link then ada butang SUPPORT THIS CAMPAIGN kat atas belah kanan kaler ijau. Klik butang tu. Senang je kan?


Macam mana nak sign up Youthsays?

Yang nak join, boleh la sign up sekarang! Klik link kat bawah ni. Nanti aku akan jadi referral kau. Bila aku jadi referral senang sikit aku nak tengok kau dan boleh tolong support kempen kau. Kalau rajin, tolong klik kempen2 kat atas sekali ek. Tak rugi apa-apa kan? Give and take lah ek.. Nanti kalau aku ada barang baik lagi aku share.. Kalau nak tanya apa-apa pasal ni pon, Insyaallah aku akan tolong..



p/S : Siang tadi pon aku ada share barang baik, bagi yang tak sempat baca lagi boleh baca kat SINI. Tolong ye klik link2 kat atas.. Tak salah kan tolong-menolong? ^_^

You Might Also Like

10 comments

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images