Review Filem : Altitude... FAILED!!

October 24, 2010


 Altitude ni citer nyer lebih kurang macam Final Destination sikit. (Tapi, jauh lagi merepek.) T_T . Mula-mula ada 5 sekawan lembu naik kapal terbang. Salah sorang tu yang bawak kapal terbang tu. Pompuan lak tu. Tercabar rasanya.. Then, ada la part-part gaduh. Kalau yang jenis tak suka tengok citer banyak cakap better tayah tengok citer ni. Dan yang dah tengok citer ni mesti ingat ayat ni " Mayday, Yankee Zulu Xray.." Dah terngiang-ngiang dah.

 5 sekawan tengah hepy lagi

  Part saspen masa pompuan tu kena lalu dekat awan gelap..yang tiba-tiba je ada kat depan. Dan tak jumpa-jumpa tanah nak landing. Storm tengah berlaku, minyak kapal terbang dah nak habis, altitude tak tahu kat mana, ketinggian berapa.. Semuanya sebab sebatang skru tersekat pada kipas pesawat. Then, 3 orang mati sebab ada sotong jahat yang entah dari mana bunuh diaorang.

5-3=2

  Tapi, yang paling taik part hero and heroin bercium molot! Mula-mula mesti korang teruja je tengok, tiba-tiba lepas bercium, cuaca terus elok! Dah tak ada awan gelap! Nonsense giler! Bila laki tu marah, cuaca buruk balik..  Rupanya semua sebab imaginasi laki tu sebab baca weird comic. Ceh,ceh dan CEH! Bila awek dia kena tangkap dengan sotong, boleh plak selamat sebab laki tu imagine parents dia yang dah mati sebab nahas pesawat.. Dan yang paling merepek.. Tiba-tiba dia bertembung dengan pesawat yang dia naik masa kecik dulu! Siot! Pening nak fikir sebab dalam pesawat tu ada laki and pompuan tu (hero and heroin masa kecik). Kitaorang dalam panggung macam "huh??what the???" kat zaman mana plak diaorang tengah terbang??

tangan sotong jahat!

 Kalau lah tu dia punya preview yang 1st dan barisan-barisan depan pengarah dan krew, memang aku baling cukup-cukup pe yang ada kat tangan and kaki!

p/s : Teringat kereta rosak sebab panas tak isi air.. Sebab air je beratus duit habis T_T

You Might Also Like

3 comments

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images