Ini Bukan Photoshop, Tapi Tangan Saya Memang Bengkok!

Asslammualaikum~!

Petang tadi, aku pergi jalan-jalan tasik Shah Alam. Konon-konon nak buat photoshoot lah. Best jalan-jalan tasik petang-petang. Dah lah luas giler. Tapi, bila malam dah tak best! Ukuran pencahayaan waktu malam macam Shah Alam ni takde TNB.



Yang kaler kuning merah tu bangunan PAS. Hah? Kenapa bukan kaler hijau? Sebab ni bukan tempat politik harem jodoh, tapi ni tempat shopping shoppong a.k.a Plaza Alam Sentral. Bangunan yang tinggi sekali aku tak dapat cam sebab dia bukan lah tempat untuk perabis duit.



Hah? Nampak tak nampak tak? Tangan patah! Agak-agak boleh masuk Malaysia Book Of Records tak? Aku perasan tangan aneh ni masa sekolah rendah. Masa angkat tangan, aku rasa macam senget je siku tu. Ada sorang budak hitam ni cakap..

Tangan awak menakutkan!

T__________T



Owh, mulot saya tak bengkok! Sebab takde tulang di situ. Ni bajet Kilaferi je lebih! Nak jugak rasa macam mana control muncung macam itik time ambil gambar. Ingat Kilaferi je boleh buat? Ai pon boleh jugak nyah! Eh, tapi kan, siyes aku ingat ingatkan ejaan nama dia kilaFERI bot tu. Rupanya Kilafairy! Ahaks!



Ni lah bangla tapi perasan Mexico yang aku kutip tepi jalan masa on the way datang tasek tadi. Hitam tak? Agaga. Tak tak. Nilah kembar aku a.k.a drebar aku. Hah, perasan yang kaler biru kat tudung aku tu? Button je Chelsea beb, dalam hati ada cap ayam hokeyh!

Tak sampai 30 minit jalan, peluh pon baru na baligh dah terpaksa balik sebab nak hujan tambah pulak ada petir. Takot-takot! Konon comei lah takot petir tu! Tak sempat nak buat photoshoot banyak-banyak!

T_____T


Cuaca gelap giler. Awan pon dari putih macam aku, dah hitam macam budak hitam kat atas tu. Nampak tak yang kaler-kaler macam tadika tu? Tu la Wet World. Nak sampai ke situ pon tak sempat. So, aku pon pergi ke sex SACC mall. 

Tata titi tutu!

 Cepat cari mana peha dia lagi satu!
SCARY!! T__T

p/s: Nak pergi makan dekat tasik! JOM!

Tak Nak Komen, LIKE Pon Boleh :)

Sudah Baca Harap Balas :)

Related Posts with Thumbnails