Blog Ni Berwajah Baru dan Header Baru! Weewiitt~!

April 07, 2011

Alhamdulillah.. Dah letih giler cari tutorials dan belek code-code lastly dapat lah rupa blog ni macam ni. First ingat nak guna kat wordpress, tapi sangat susah nak cari tutorial for wordpress! Hei otai-otai wordpress, sila cepat buat banyak tutorials untuk saya!

T_____T

Sanggup tak tidur sampai pagi nak buat layout baru untuk wordpress, last-last go on dengan blogspot je. Tapi, tak pelah kan. Sayang blog ni, then dapat belajar sikit-sikit pasal coding dan photoshop. Yes! Sila gelak macam setan sebab aku baru mula belajar photoshop dan install photoshop! (Yang trial version pulak tu)

T______T

 Tapi takpe, ada orang tu baru tahu photoshop tu ada cs2, cs3, cs4 dan cs5.. Kan Shinnosuke Nohara?? HAHA!  Sori,TERcapslock!



Yang ni template lama aku dulu. Tapi ni aku print screen dari website asal. Aku punya dah print screen, tapi tak sempat save gambar tu, laptop dah ter off. So, tinggal kebahagiaan dalam perpisahan je lah layout lama tu. Actually yang baru ni tak siap habis lagi. Banyak ngat nak ngeditnyer!

Dulu kan, zaman aku tak gemuk lagi, kira-kira 9 bulan lepas, ada orang tanya kat shoutbox macam ni :-

Macam mana nak buat layout cantik macam kat atas tu? Boleh ajar tak?
Hah, tapi sekarang baru aku nak bagi tahu.. (Bapak burok perangai!) Sebabnyer, aku ada penyakit MALAS! Ingat senang ke nak buat tutorial?? (Padahal tak pernah buat pon)

So, caranyer mudah je.. Err, nanti esok lusa aku buat boleh tak? Penyakit tu dah datang lah! Tambah pulak dengan broadband dah reach bandwidth. Lagi lah pulak! Hoi broadband,kenapa kau habis cepat sangat?? Aku tak tengok redtube pon! Aku tengok youtube je!

T________________T

p/s : Apa pendapat korang dengan layout baru ni? Kalau rasa cantik, sila mengaku. Kalau rasa tak cantik, sila tipu. SEKIAN.

You Might Also Like

8 comments

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images