Ironman 2 Yang Kelakar Plus Tony Stark Yang Howt! Equal To Im Fall In Love!

May 09, 2010

p/s:nak komen entry ni kena tekan tajuk sebab guna commentluv ;)

Wah! Lama giler tak update. Dah 3 hari. Busy lor kat rumah. So, my first question, ada siapa-siapa rindu aku tak? Ngaku cepat! ;p

Mula-mula aku baca review blogger lain pasal citer ni. Majoriti kecewa dengan cerita ni. Tapi dah minat punya pasal, aku degil gak nak gi tengok. Memang tak banyak sangat aksi berbanding dengan Ironman yang first. Tapi, not bad lar. Maybe aku boleh layan citer yang banyak cakap kot. Standard budak bio. Lagipon, sebab aku tak letak high expection untuk Ironman 2 (sebab baca review blogger lain).

Apa yang best kali ni banyak scene lawak! Love scene ada lah dalam 2% je. Scene aksi 60% kot. Tapi,rasa macam nak tengok lagi sekali je. Agak-agak dah boleh download kat tenet tak?

Aku bagi sikit review lah ek. Ironman 2 ni pasal dendam Ivan (yang gigi besi) pada keluarga Stark ni. Tony Stark pulak ada masalah dengan jantung baru dia. So, dia kena cari penyelesaian macam mana nak gantikan bahan untuk Pladium(rasanya) dalam jantung baru dia. Then, konflik dengan kawan dia pulak pasal government isytiharkan sut Ironman ni sebagai senjata. Keadaan jadi complicated bila Hammer (pesaing syarikat Stark ambil yang jahat tadi (Ivan) sebagai pekerja dia. Tapi, part ending tu tak berapa best lar. Cara dia hapuskan yang jahat tu..

So, siapa yang nak gi tengok, jangan letak expectation tinggi sangat. Takot kecewa je. Sebab aku tak letak high expectation, aku rasa best gak yang second ni. Bagi 4/5 bintang! Better la dari Alice In Wonderland!

p/s :dah fall in love dengan Tony Stark! xD

You Might Also Like

2 comments

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images