AC Mizal Terbukti Salah-Syarikat Jualan Langsung AC Mizal Tiada Lesen!

November 12, 2010

 Dari tajuk lagi dah tahu siapa yang benar, siapa yang salah.. So, ada siapa lagi nak backing Ac??( Post ni keluar lambat sikit sebab adik guna laptop.. )


 Aku rasa baca tajuk dah cukup kot. Tapi, kot-kot lah ada yang tak puas hati nak tahu jugak cerita, ni aku bagi berita penuh..



Dan aku dapat tahu dari blog Joegrimjoe yang AC Mizal ni dah delete akaun facebook pasal bisnes ni! Kenapa ek?? Boleh jelaskan tak??

 Dari tingkah laku dia aku rasa semua dah boleh tahu kebenarannya dan pihak polis ke,suruhanjaya komunikasi ke.. Tak payah lah nak sisat blog-blog yang sebarkan kebenaran ni.. Terutama Mr.Aidid tu. Dia yang sedarkan masyarakat kita dan aku pon tak nampak kat mana tang fitnahnya. Patutnye AC yang kena saman sebab dia tuduh blog tu fitnah dia (faham tak ayat aku ni??)

 So, apakah akan jadi pada AC? Jangan sebab dia seorang selebriti, maka dia terlepas hukuman. (Tolong jangan buat aku hilang respek pada pihak polis yep!) Dan, mereka-mereka yang tertipu, inilah masanya nak mintak balik duit korang! Yang bersekongkol dengan AC, tak malu ke korang??

p/s : Aku pelik dengan si AC ni.. Bodoh sangat ke dah tahu salah lagi mahu repot polis?? Kalau aku dah lama blah angkat kaki dan duit-duit lari gi oversea!

p/s/s : Bravo to Mr. Aidid and thanks for the info and pictures! Patut nye boleh keje dengan KPDNKK dah ni!



You Might Also Like

2 comments

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images