Hubungan Sulit Uncle Seekers Dan Permaisuri Siti Aishah Terbongkar!

November 14, 2010

 Ok, aku tahu sejak akhir-akhir ni blog ni dah macam blog gosip! Sebenarnya ada entri yang aku dah siap dan tak ada kaitan dengan gosip pon, tapi belum sempat nak publish, ada je cerita gosip.. Tapi, yang ni memang aku sangat tak sangka. Lebih hangat dari Nabil cium Qasha..

You dont believe it?? Believe it!


Mandarin Oriental- Hotel yang dikatakan tempat dating mereka.

Antara petikan dari blog uncle:

"Adalah seperti amalan biasa, setiap kali aisyah berjumpa dengan saya, beliau akan mengucup tangan dan mencium pipi saya walaupun depan dikhalayak ramai dan disaksikan oleh mama."

"Lebih kurang 3 kali Aishah menghubungi dalam masa setengah jam. Semua yang ada dimeja makan menggeleng kepala kerana nasi goring yang aku makan tidak habis kerana melayannya."

"Tetiba saya sampai dikawasan tempat jualan pakaian dalam.Saya tidak berapa pasti dimana saya berada ketika itu kerana fikiran saya asyik mencari pelbagai helah supaya tidak dipeluk. Saya rimas! Rimas! Rimas!"

"Kami terus menuju kehotel dan apabila masuk saja ke pintu hadapan hotel tersebut terserempak pula dengan beberapa kakitangan hotel yang lain dan seperti biasa saya diperkenalkan sebagai suaminya."





 Uncle siap terbitkan kisah "cinta syhh" ni dalam 5 part lagi, part1, part2, part3, part4, part5  dan bakal menyusul part6. Tak tahulah apa tujuan dia.. Cuma kalau korang baca, akan rasa pelik sikit sebab kadang-kadang macam alim la pulak si uncle ni tapi dok layan permaisuri nak peluk, cium, pegang tangan..

 Dan second, macam mana agaknyer belia akan datang nak memimpin negara kalau dah orang atasan macam ni.. Tapi, Permaisuri pon hanyalah insan biasa macam kita yang punya nafsu.. (tapi, kalau boleh cari lah yang betul-betul ikhlas dan betul-betul cinta kita dan tak kan aibkan kita. Yang penting mampu jadi pelindung..)



p/s : Rasanya lebih manis kalau mereka dinikahkan terus..

You Might Also Like

12 comments

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images