Uncle Seekers Dan Permaisuri Aisyah : Dari Blog Ke Buku Pulak??

November 18, 2010

 Rasanyer inilah penutup kisah mamat seekers dan Permaisuri Aisyah. Uncle ni lah yang dikatakan ular lidah bercabang.. Mula-mula aku baca yang part 2, uncle tulis macam ni-

Aku tak berminat nak menulis buku tentang “cinta syyhh” ini. Cukuplah sekadar coretan didalam blog. Itu pun member dah nasihat macam-macam.

Tapi, bila sampai part 7.. Jadi macam ni pulak! -

Saya memohon maaf kerana terpaksa menghentikan kisah ini kerana saya ingin bukukan tentang “Cinta Syyhh” ini untuk berkongsi pengalaman dengan peminat yang ingin tahu perkara yang sebenar cinta ini.
Saya amat yakin buku “Cinta Syyhh” akan buat pembaca mengucap panjang kerana gambar-gambar & bukti yang dipaparkan cukup ‘buas” 

ops!


 Ades~Sudah-sudah lah tu.. Agaknyer lepas buku hantu99 yang ditulis tak laku kot! Harapnyer jangan lah ada mana penerbitan yang nak publish buku ni +_+

p/s : yang tak boleh blah,siap cakap ayat "buas"lagi!

You Might Also Like

8 comments

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images