Din Beramboi Kembali Ke Rahmatullah. Mulianya beliau.. [update]


Terkejut sat bila dapat tahu tadi. Macam tak percaya pon ada. Tapi bila baca kat twitter arwah, aku tak rasa yg arwah dapat diselamatkan lagi. Arwah pon macam dah tahu yang dia dah tak lama kat dunia ni. Salah satu tweet arwah berkenaan ajal(antara tweet yg terakhir): 


Ni pulak status Afdlin Shauki..




Moga roh arwah termasuk di kalangan orang-orang yg beriman memandangkan arwah meninggal pon pada malam Jumaat. Ada hadis mengatakan mulianya orang yang mati pada hari Jumaat. Kalau fikirkan Allah seolah-olah tahan roh arwah dan ambil pada hari Jumaat. Wallahualam.. Al-fatihah~

p/s : aku akan rindu nak tengok Din Beramboi dalam Spontan =(

link twitter din beramboi http://twitter.com/TheRealBeramboi


Tak Nak Komen, LIKE Pon Boleh :)

Sudah Baca Harap Balas :)

16 budak cute cakap:

saya_arief said... Reply To This Comment

macam xpecaye.
=(

ms.whatever said... Reply To This Comment

terkedu... al-fatihah

najwa said... Reply To This Comment

tbe tbe je an??
ta caye seyh...

e~car182 said... Reply To This Comment

a'ah,,tp arwah dah dapat rasa agaknya..=(

e~car182 said... Reply To This Comment

a'ah,,tp arwah dah dapat rasa agaknya..=(

sirNyokism said... Reply To This Comment

sedey.. =(
alfatihah utk beliau..
btw..
bule kasik link twitter din beramboi?
huu..

e~car182 said... Reply To This Comment

ops!tak tahu link twitter..dapat tahu pon baca kat blog gossip..

e~car182 said... Reply To This Comment

jap aku tlg cari

ayien said... Reply To This Comment

tetibe rasa sedih,
rasa nak menanges plak,..
miss kat dia,
bila tgk raja lawak..
miss so badly.. ;'(
smga dia ditetapkan besame dgn org2 yg beriman..al-fatihah..

AyanaAsham said... Reply To This Comment

Al-fatihah utk Din Beramboi semoga rohmu dilimpahi rahmat dari Allah Azzawajalla

e~car182 said... Reply To This Comment

ayien:em,samala..padahal aku minat dia gitu2 je,,
tp rasa macam nak menitik air mata,,
entahla kenapa =(

xaty said... Reply To This Comment

a'a laa..tweets dy tu mcm da tau2 kan? al-fatihah utk arwah & takziah utk family arwah :(

e~car182 said... Reply To This Comment

xaty:a'ah,,agknya dia da dpt rasa tanda2

Muhammad Adam Rayyan said... Reply To This Comment

buat kita terpikir pasal diri sendri kan? ajal maut boleh datang bila-bila saja.

apa-apa pun adam akan doakan arwah tenang di sana... sob!

suraya said... Reply To This Comment

sedihnye.. Al-Fatihah..

Ya Allah.. tempatkan beliau dikalangan orang2 yang beriman.. amin

yusuf mujahidin ™ said... Reply To This Comment

al fatihah

Related Posts with Thumbnails