Walaweh~ Baru Semalam Aku Tahu Pasal Drama Asmaradana. Tapi, Kenapa Tiz Zaqyah Seksi Sangat?

Ish! Memang ketinggalan zaman sungguh! Tu pon aku tahu masa beli makanan semalam kat kafe, tengok iklan tapi tak tahu tajuk. Nampak Iqram Dinzly *w0w!encem!* Tiz Zaqyah *w0w!cun!* Sam Shazeily *w0w!cute!* Rozita Che Wan *w0w! cantik bangat!*Serius Sam nampak cute dalam drama ni. Mesti gay-gay kat luar sana berminat!

Ok, pada yang tak tahu lagi macam aku ni (er, ada ke yg tak tahu lagi?) aku bagilah sikit info eh. Drama Asmaradana ni gantikan drama Nigina dulu. Drama ni ada 25 episod dan start tayang pada awal bulan 3 yang lepas. So, sempat lagi la kot nak catch up citer ni. Dan tak silap aku cerita ni mengisahkan cinta dua darjat. Siapa yang dah tengok dari awal bolehlah cerita kat aku kan??

Oh, pasal Tiz Zaqyah seksi tu aku agak kecewa sebenarnya.. Baru je nak minat, tiba-tiba terkozut den tengok majalah In-Trend ni!

berapa kali aku tengok nak pastikan betul ke dia ni??



hilang terus kesopanan.. T_T

Tapi, aku tetap suka gambar yang bawah ni.. Sopan and cute!


Comel kan?? Macam Agnes Monica..
Ye..Tiz Zaqyah macam Agnes Monica (SEO ni beb!)

Tapi, nak salahkan artis 100% pon tak boleh jugak.. Produser nak pilih pelakon pilih lah yang betul-betul sesuai. Dulu ingat lagi M.Nasir konon nak cari artis yang sopan-santun untuk watak Saliha dalam filem Aduh Saliha, mati-mati aku ingat nak cari perempuan ayu dan bertudung.. Sekali dapat yang berbikini da! 

p/s : Mana pergi filem Aduh Saliha eh?? Muahaha!

Tak Nak Komen, LIKE Pon Boleh :)

Sudah Baca Harap Balas :)

15 budak cute cakap:

Nabiel said... Reply To This Comment

ohh yeahh~
sgguh cumel ini budak~hehehe

Nabiel said... Reply To This Comment

ohh yeahh~
sgguh cumel ini budak~hehehe

e~car182 said... Reply To This Comment

hehe,,tol tu!;)

Ashiya Mizuki said... Reply To This Comment

citer nie besh..
xrugi tengok...skang da episod 17...
sume episod berjaya di downld, semngat giler..

ag 1 citer yg besh, adamaya, citer slot akasia kul 6.30 ptg...try r tengok...lisa surihani y cun blakon...huhu

e~car182 said... Reply To This Comment

owh,,ye eh?nk download jugak la t,,;D

Idy Saha said... Reply To This Comment

erk.
sumpah terkejut..
Nur Kasih lh sgt.. haish..

Nway,u ex KMPPians eh skrg? huhu

luvly mya said... Reply To This Comment

comeyl.haha..die seksi and tak pakai tudung tak cun sgt la..

e~car182 said... Reply To This Comment

idy:tu la,,1st tyme tgk mmg tak caya,,=(
yup2,,np?kmpp jugak?;)

mya:tu la,,seksi,,tak suke!

aizuddin.com said... Reply To This Comment

bes gak cite tu..layan r..hehe

AYUE said... Reply To This Comment

suke die pkai tdung ouh . sgt chantekk n ayu .

.::WaNiE::. said... Reply To This Comment

dia cantik

agnes cantik

cik EPAL said... Reply To This Comment

suka gak tengok cite ni :)

Ery Farieha said... Reply To This Comment

tak pnah tgk lg
wuu
tp die agak seksi laa.

ParkAir said... Reply To This Comment

tengok sambil menelan air liur. comeynyaaaa...

e~car182 said... Reply To This Comment

haha,,comey mmg comey tp seksi,,

Related Posts with Thumbnails